CVIČENIA NA FORMOVANIE TELA

Vybrať si správny program na formovanie tela je kľúčové pre dosiahnutie fitness cieľov. Ponúkame programy zamerané na zadok, stehná, brucho, fitball a celkové posilňovanie tela.

KURZ ZADOK, STEHNÁ, BRUCHO : (8-TÝŽDŇOVÝ KURZ, UZAVRETÁ SKUPINKA)

Cvičenie zamerané na problémové časti tela, ktoré majú tendenciu rýchlo ochabnúť , kde budeme na lepšiu aktiváciu a posilnenie svalov používať aj pomôcky ako sú jednoručky, gumové expandery…
Benefity:

  • Spevňuje zadok a stehná
  • Spevňuje ochabnuté svaly na bruchu
  • Zvyšuje sebavedomie
  • Zlepšuje náladu
  • Zosilnenie šliach, úponov a fascií
  • Zlepšenie mobility kĺbov
  • Zlepšenie držanie tela
  • Rovnováha tela a duše

LEKTORKA MAJKA ( SÁLA 2 )

´´Z´´ = začiatočníci

´´SP´´ = stredne pokročilí

´´P´´ = pokročilí

FIT BALL:

Dynamická forma cvičenia na veľkých loptách “FIT BALL”  na posilnenie a formovanie celého tela, natiahnutie skrátených svalov a posilnenie a uvoľnenie chrbta.
Benefity:

  • Zlepšenie kondície
  • Zlepšenie stability
  • Zlepšenie koordinácie pohybu
  • Formovanie postavy
  • Posilnenie svalov a ich uvoľnenie
  • Uvoľnenie stuhnutých kĺbov
  • Správny návyk v sede

Lektorka LÍVIA (sála 2)

´´Z´´ = začiatočníci

´´SP´´ = stredne pokročilí

´´P´´ = pokročilí

BODY WORK:

Body work je posilňovacie a vytrvalostné cvičenie na formovanie postavy v sprievode hudby. Využíva sa záťaž vlastného tela, ale aj gumičky, ľahké činky, či fit lopty prípadne iné pomôcky. Na hodine sa rovnomerne precvičí a posilní svalstvo celého tela, najmä však problémové partie ako brušné, sedacie a stehenné svalstvo. Pri cvičení sú kĺby minimálne zaťažované preto, aby toto bolo vhodné pre všetky vekové skupiny. Lekcie sú ideálne na spaľovanie tukov a na spevnenie postavy. Svaly sa stávajú pevnejšími a pružnejšími, kĺby odolnejšími a vyrovnáva sa i držanie tela.

Benefity:

  • Posilnenie brušných , sedacích a stehenných svalov, ramien a predlaktí
  • Zosilnenie šliach, úponov a fascií
  • Zvýšenie mobility kĺbov
  • Zlepšenie držanie tela
  • Lepšie uvedomenie si dychu
  • Rovnováha tela a duše

Lektorka NINKA (SÁLA 1)

Lektorka MIKAELA (SÁLA 2)

 ´´Z´´ = začiatočníci

´´SP´´ = stredne pokročilí

KURZ SM SYSTÉM (“stabilita a mobilita”) : (8-TÝŽDŇOVÝ KURZ, UZAVRETÁ SKUPINKA)

Cvičenie zamerané na pohybový aparát človeka, predovšetkým chrbticu. Spája rehabilitačné liečbu s prevenciou, regeneráciu a kondičný tréningom. Cvičenie je určené pre všetkých, ktorý majú záujem o zdravý telesný vývoj, prevenciu proti bolesti chrbta, alebo trpia problémami s chrbticou. Lekcia trvá 50 minút.
Benefity:

  • Prevencia proti vzniku bolesti chrbta
  • Zníženie až odstránenie bolesti chrbta
  • Spevnenie a natiahnutie chrbtových svalov
  • Zlepšenie držanie tela

Lektorka : BEA (SÁLA 1)

´´Z´´ = začiatočníci

´´SP´´ = stredne pokročilí

Zažijte spolu s nami radostné a účinné cvičenie, ktoré podporuje silu a celkovú kondíciu.
Tešíme sa na vás!
Návrat hore